Geslaagde gecombineerde jeugd- en senior ledenpartij

Voor het eerst was er gekozen voor een gezamenlijke ledenwedstrijd met zowel jeugd als senior leden tegelijk in actie. Waar bij de jeugd een geweldige opkomst was met maar liefst 21 fanatieke jeugdkaatsers, viel de opkomst met 12 deelnemers bij de senioren toch ietwat tegen. De jeugd was verdeeld in een viertal klassen waar met veel plezier en spelvreugde en met een groot aantal ouders, pakes en beppes langs de kant gestreden werd om de prijzen. Bij de allerjongste jeugd werd het beginnersspel gespeeld  met een vaste kaats, waarbij er al fanatiek werd meegeteld door de jeugdige kaatsers. Als er bij de telegraaf niet werd opgelet door de ouders hielden de jeugdkaatsers dit zelf wel even bij. Bij de oudere jeugd werd in een individueel klassement het echte kaatsspel beoefend. Boven slagen, zitballen en kaatsen alles kwam bij deze jeugdige kaatsers al voorbij. Na afloop waren er bekers voor de winnaars en voor alle andere deelnemers een mooie aanmoedigingsmedaille, iets wat bij een ieder zeer in de smaak viel.

Bij de senioren 12 kaatsers verdeeld in 4 parturen, welke allemaal in een halve competitie drie partijen mochten spelen.  Voor de beste twee parturen waren er pakketten van de Slager Spijkerman als trofee beschikbaar.

Cat.1 Jeugd

1. Freya Snoek en Bas Bouknegt